Το Ellas - Forum σας καλωσορίζει στην Δημόσια Συζήτηση του. Θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε ότι για να έχετε πλήρη πρόσβαση στο Forum θα πρέπει να έχετε εγγραφεί, εάν είστε ήδη μέλος απλά συνδεθείτε.

Μη Συνδεδεμενος Παρακαλώ συνδεθείτε ή εγγραφείτε

Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας Πήγαινε κάτω  Μήνυμα [Σελίδα 1 από 1]

№ 1
 Digital™


Στο παρακάτω βίντεο δύο φοιτητές αμερικανικού κολλεγίου οργανώνουν ένα πείραμα με σκοπό να παρατηρήσουμε πόσα άτομα αντιδρούν όταν βρεθούν ενώπιον περιστατικών σχολικού εκφοβισμού (bullying).

[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]

Στο πείραμα, λοιπόν, ο ένας εκ των δύο, ο "θύτης" ζητά επίμονα από το "θύμα" τη σχολική εργασία που είχε βάλει το θύμα να του γράψει, απειλώντας τον ότι αν δεν την έχει έτοιμη μέχρι το βράδυ θα τον "σπάσει στο ξύλο".

Την ώρα που το θύμα δέχεται αυτές τις φραστικές και σωματικές επιθέσεις, σε δημόσιους χώρους του κολλεγίου, παρόντες είναι και άλλοι φοιτητές, οι περισσότεροι εκ των οποίων προσπερνούν αδιάφορα ή και λίγο φοβισμένα.

Ελάχιστα είναι τα άτομα που κάνουν τη διαφορά επεμβαίνοντας και απαιτώντας από τον νταή να σταματήσει άμεσα να παρενοχλεί το "θύμα" -τα άτομα αυτά δέχονται στη συνέχεια τα συγχαρητήρια των δύο "ηθοποιών", για το θάρρος και την ηθική τους. Δείτε το πείραμα:




[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]

[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]

[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]

[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]

[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]

[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]
http://www.ellas-forum.com

Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας Επιστροφή στην κορυφή  Μήνυμα [Σελίδα 1 από 1]


Δικαιώματα σας στην κατηγορία αυτή
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης